merk proscenic smart robot cleaners

Proscenic

In 1993 is het bedrijf begonnen met de ontwikkeling van huishoudelijke apparatuur (OEM en ODM gericht op smart home*) voor grote merken als Panasonic, Hitachi en Philips. Met de kennis en expertise van slimme stofzuigers is in 2013 het eigen merk Proscenic ontstaan. Een merk dat sindsdien snel is gegroeid binnen de markten van China, Japan en Europa. De high-tech en high-quality schoonmaak apparatuur waaronder slimme robotstofzuigers wordt verkocht aan duizenden huishoudens in meer dan 60 verschillende landen.

*De ontwikkeling en productie van onderdelen (OEM) of producten (ODM) voor een ander bedrijf.

proscenic merk appcontrol

(intelligente) Toekomst

De merknaam is een combinatie van de woorden 'prosperous' and 'scenic', wat je zou kunnen vertalen als welvarend en landschap of omgeving. De naam symboliseert hiermee de toekomst van het intelligente leven.

Met vestigingen in onder anderen Japan, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk is inmiddels een solide basis gelegd voor de toekomst. Proscenic wil in de aankomende 5 tot 10 jaar uitgroeien tot een leidend merk binnen de smart-home apparatuur.